vineri, 5 iulie 2013

Zi ploioasa

Hello, am revenit pe blog :)
Nu prea am mai avut timp să mai postez aşa că mă "leg" acum de vremea de afară.
Fiind în luna iulie normal ar fi fost să fie cald, soare, vreme numai bună de ştrand. Din păcate în ultimul timp a fost când cald, când răcoare. Nu prea mai ştim la ce să ne aşteptăm cu vremea asta. Astăzi de exemplu a fost răcoare şi a plouat. Îmi place ploaia, dar nu îmi plac tunetele şi fulgerele. Nici să ies din casă nu-mi vine pe o astfel de vreme. 
Acum ceva vreme pe la televizor se spunea că peste câţiva ani vor rămâne doar două anotimpuri: iarnă şi vară. Mă intreb oare chiar aşa e sau sunt aberaţii?! 
Aş vrea să plec la mare, dar nu am cum din cauza ploilor.. decât să merg degeaba mai bine mai aştept puţin (totuşi vacanţa e luuuuungă :) ). 
Între timp m-am găndit să profit de timpul în care mai stau pe acasă şi să mă relaxez. M-am apucat de citit o carte care mi se pare destul de interesantă, se numeşte " Fantoma Călugărului" şi este scrisă de Fergus Hume.. chiar vă recomand să o citiţi.(dacă o citiţi aştept păreri)
Fiind în vacanţă nu cred că e cineva tentat să facă asta, dar cum vacanţa mea a început cam acum 2 săptamâni am zis ca merită să stau câteva zile cu o carte în mână, mai ales că nu ai ce să faci pe o astfel de vreme.


O seară bună,
Andreea

3 comentarii:

  1. Foarte dragut :) . Nimic nu mi se pare mai frumos intr-o zi ploioasa, decat sa citesc o carte buna ^_^ E un mod perfect de a te relaxa. Si nu te supara prea tare din cauza vremii, o sa iasa si soarele :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, stiu :D o sa`ti dau cartea aia sa vezi ce frumoasa e :x

    RăspundețiȘtergere
  3. intr-o zi ploioasa te poti intalni cu tine...si intalnirea dintre tine si tine poate fi o poezie.

    RăspundețiȘtergere