marți, 25 iunie 2013

Un moment de fericire

Dacă tot nu am mai scris de ceva vreme, am găsit acum prilejul potrivit. Deoarece sunt foarte, foarte fericită m-am gândit să scriu despre cum zilele trecute am avut inima cât un purice doar pentru simplu fapt că îmi era teamă să fie Steaua exclusă din Liga Campionilor din cauza unei nedreptăţi. 
Ieri ştiind că ar trebui să se dea verdictul toată ziua eram cu ochii pe televizor, pe net, eram stresată şi chiar mă gândeam cât mai amână până ne dau verdictul. Eram optimistă deoarece ştiam că aveau dovezi că atunci vroiau să se joace corect.  
Acum că am aflat verdictul şi ştiu că decizia a fost una corectă chiar mi-am schimbat starea si simţeam  nevoia să îmi exprim fericirea. Speculaţiile făcute zilele astea chiar m-au făcut să văd că mulţi doreau ca Steaua să fie exclusă sau să nu joace timp de 2 ani. Îmi pare rău să vă dezamăgesc, dar nu cred că o să vedeţi aşa ceva, cel puţin nu în viitorul apropiat.
Probabil o decizie nefavorabilă Stelei, ar fi adus tristeţe nu numai pentru jucători, staff sau conducerii, dar mai ales lui Gigi Becali. Mie una chiar îmi pare rău pentru ce i se întâmplă lui şi familiei lui.
Să revenim la subiectul meu, uităndu-mă pe net am găsit o declaraţie a lui Mihai Stoica în care spunea că decizia a fost una normală şi corectă şi că sunt fericiţi pentru că vor putea juca în Liga Campionilor. Nu e de mirare, mulţi sunt fericiţi de la familie lor până la suporteri. :)

Decizia Uefa se putea schimba doar prin influenţe negative, dar de obicei binele învinge răul. În orice caz nu pot să-mi exprim fericirea pe care o am în cuvinte, e o stare de nedescris. Mulţumesc Steaua că exişti si în fiecare meci ne aduci prilej de fericire îndiferent de rezultat. 
În orice caz frustraţilor vă mulţumim ca ne provocaţi motive de râs zi de zi sperând că Steaua păteşte ceva rău, datorită oamenilor ca voi au un caracter puternic şi ne arată că ei ştiu ce înseamnă să joci fotbal la un nivel superior altor echipe. Sper foarte mult la calificarea in grupe .
Şi acum aştept cu nerăbdare Super Cupa si meciul din preliminarii unde cu siguranţa cred că va fi un meci lejer :d

O seară bună,
Andreea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu