marți, 16 iulie 2013

Dreamworld


Hello,

Cu toate că e cam târziu m-am gândit să scriu despre cum mă simt eu in momentul de faţâ. Ascultând melodia "Robin Thicke - Dreamworld" (melodia o puteţi asculta mai jos) am căzut aşa pe gânduri.
Mi s-a făcut dor de o persoană dragă mie şi simt in mine o durere ce nimeni şi nimic nu mi-o poate alina..
E greu atunci când simţi că vrei sa vezi pe cineva deşi ştii că acest lucru este imposibil.
Poate unele persoane pot să ţina în ele şi altcineva să le aline durerea sau dorul de cineva drag, dar în cazul meu nu e chiar aşa. Au trecut 3 luni si fix 2 săptămâni in care eu nu reuşesc să trec peste toată durerea care mă apasă.
Am trăit de atunci clipe de singuratate, clipe în care simt că, casa mea de la Roşiori este mai goală, clipe în care parcă îi aud paşii prin casă sau vocea în mijlocul nopţii spunându-mi: "iar stai şi pierzi toată noaptea, apoi dormi toată ziua". Sunt seri în care visez că e aici şi mă trezesc şi realizez că defapt totul e doar în mintea mea. E greu când cineva drag "pleacă" de langa tine.
Mi-aş dori să fie acum langa mine, să ştiu că este mândru de tot ceea ce fac, de reuşitele mele, să fie aici să mă sprijine, să-mi dea sfaturi despre ce e bine si ce nu. 
Am fost foarte afectată, dar toată durerea mea se transformă în putere. Merg pe ideea că ar fi fericit să vadă că sunt bine, că fac ceea ce mi-am dorit şi că am sprijinul celor de acasă în tot ce fac. 
Aş scrie mai mult, dar am început să lăcrimez şi vreau să încerc să mă calmez.


Am să revin cu altă postare în zilele următoare.

O seară bună, 
Andreea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu