sâmbătă, 13 iulie 2013

Suntem SUPER CAMPIONI

Hello,

După cum v-am obişnuit cu postările despre sport astăzi am să scriu despre echipa de care sunt mândră în totalitate şi anume despre Steaua Bucureşti.
Dupa golurile superbe pe care le-au dat Stefan Nikolic, Lukasz Szukala şi  Mihai Pintili miercuri seară în meciul cu Petrolul, roş-albaştrii au mai adaugat un trofeu la „colecţie”. Este a doua oară când Steaua câştiga Super Cupa în faţa celor de la Petrolul Ploiesti
Un început de sezon perfect. Se pare că şi după perioada în care au avut vacanţă sau cantomentul de pregătire băieţii sunt în aceeaşi formă ca şi sezonul trecut.
Acum foarte puţin timp am devenit campioni şi deja "ne-am transformat" în SUPER CAMPIONI. Ce pot spune decât că mulţumesc echipei mele de suflet că mereu îmi aduce momente de fericire. Deşi au ratat foarte mult s-au impus în faţa Petroliştilor încă din prima repriză. Galeria a fost ca de obicei la înalţime, atmosferă ca aceea pe care o fac suporterii Stelei la meciuri nu vezi prea des la alte echipe :d.
Mai jos am pus rezumatul meciului pentru cei care vor să vadă încă o dată golurile băieţilor :)


Am câteva poze luate de pe facebook-ul Stelei:






Acum aştept cu nerăbdare meciul de marţi seară contra celor de la FK Vardar Skopje.
Cam atât momentan. O să revin curând cu o altă postare :)


O seară buna,
Andreea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu