miercuri, 17 iulie 2013

Steaua in preliminariile Uefa Champions League

Hello,

Cum aseară a jucat echipa mea de suflet(Steaua) am decis să scriu despre felul în care m-am amuzat de adversarii lor (Vardar Skopje). Victoria a fost categorică, fără niciun fel de problemă şi scorul a fost decis înca din prima repriză. Cele 3 goluri marcate de Tănase, Pintilii şi Popa au distrus uşor, uşor speranţa adversarilor de a trece de Steaua.(oricum nu aveau şanse:D)
Din punctul meu de vedere jucătorii echipei Vardar nu au jucat absolut nimic, Tătăruşanu cred că s-a plictisit având în vedere că nu au avut nici măcar o fază periculoasă în careul Stelei. Probabil s-au pierdut când au vazut că încă din primul minut roş-albaştrii au atacat şi au fost foarte aproape de gol. Felul în care "se pierdeau" la mijlocul terenului şi din când în când pasau la noi sau le trecea mingea printre picioare nu cred că printr-un astfel de joc ei vroiau o victorie sau măcar un egal în meciul de aseară.
Despre stelişti ce pot să spun se vede ca forma lor de acum e mult mai bună decât în sezonul trecut. Bourceanu la un moment dat nu mai ştiai unde e, când era în stânga, când în dreapta, când în centru. Probabil Steaua a jucat la un nivel foarte ridicat faţă de nivelul celor de la Vardar, eventual trebuia sa joace numai cu rezerve, dar şi atunci îi bateau că eu consider ca nu au treabă cu fotbalul:) dupa meci am înteles de ce si antrenorul lor spunea ca Steaua e favorita pentru meciurile astea..ceva normal, omul era realist pentru ca ştia diferenţa de nivel este.
Nu am auzit de Vardar până să aflu că Steaua o să joace cu ei şi deşi nu ştiam cum joacă si cine sunt am spus că va fi un meci uşor.
Despre câţiva din jucătorii Stelei aş vrea sa spun câte ceva şi aş vrea să încep cu Nicuşor Stanciu care am văzut că promite, că îşi dă interesul să ajungă la nivelul celorlalţi. Mihai Pintilii uimeşte prin pase, joc şi finalizări uimitoare. Federico Piovaccari cred că nu a reuşit să se adapteze cu jocul, munca depusă şi presiunea, dar cred ca în timp va arata dacă poate, dacă reuşeşte să ajungă să surprindă.

Mai jos am să încarc un rezumat al meciului pentru cine vrea să revadă goluri şi alte faze din meci şi câteva poze luate de pe facebook-ul Stelei.

 Am selectat pozele cât să surprind o parte din bucuria după golul marcat de Pintilii :D








Partida de aseară a fost cea cu numărul 100 câştigată de campionii noştrii în Cupele Europene. 
Atmosfera făcută de galerii, de toti cei 40000 de oameni veniţi la meci a fost incredibilă.
Mulţumim Steaua Bucureşti pentru fiecare victorie, momente de fericire. Indiferent de meci, rezultat mereu aveţi suporterii alături de voi.


O zi bună,
Andreea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu