joi, 15 august 2013

Vacanta :x

Heeeei J

A trecut ceva timp de când nu am mai postat nimic, din păcate nu prea am avut timp să scriu. 
Am reuşit într-un final să ajung şi eu în Roşiori pentru câteva zile. Aşteptam de ceva vreme să mă “refugiez” în camera mea, să mă gândesc şi să mă relaxez puţin. Nu-mi vine să cred că au trecut deja două luni de când am luat vacanţă. 
Acum o săptamână am venit de la mare, am stat puţin pe acasă, apoi m-am întors în “dragul meu, Bucureşti” cu treabă, dar merge şi aşa uneori J.
Apropo de mare, nici acolo nu mai e ce era cândva. Eu am fost în Costineşti, loc în care acum căţiva ani erau 90% adolescenţi, dar acum nu mai e chiar aşa..trebuie să ai grijă când ieşi să nu loveşti copii, să nu dai peste ei cănd îţi aleargă în faţă, din ce în ce mai multe familii vin acolo. În Tineretului am văzut părinţi care îşi ţineau copii la 4 dimineaţa doar ca să-i vadă ei pe Viorica şi Ioniţă din Clejani. Eu nu aş proceda aşa, dar fiecare face cum gândeşte şi cum vrea.

În ultima zi am fost şi prin Mamaia, plimbându-ne pe plajă am văzut pe malul marii numai alge, apa era verde..eu una nu aş fi intrat în apa aia.

Revenind la săptămâna petrecută la mare … mi-a plăcut, era aşa de bine, nu se simţea căldura aşa rău, era aerul mai curat şi briza mării parcă îţi transmitea un fel de linişte sufletească. Tot în ultima zi ne-am plimbat şi cu telegondola/telecabina în Mamaia. (mai jos am să pun nişte poze din zilele alea)

 În drum spre mare..

 Răsăritul :x

Şi "m-am inundat" (s-a spart valul în teneşii mei)

 Plimbare prin Mamaia

Poză facută din telecabină 


Cam atât momentan. O să încerc să îmi fac mai mult timp pentru a mai posta zilele astea ceva.

O zi buna,
Andreea

2 comentarii: