duminică, 22 decembrie 2013

Magia Sarbatorilor de Iarna

Hellooo !!

Fiindca vacanta a inceput majoritatea dintre voi sunteti acasa alaturi de familie si de cei dragi. Hmm, m-am gandit sa scriu despre ce inseamna pentru mine magia sarbatorilor :D

Desi am plecat din dragul meu Bucuresti de joi ma simt bine acasa, alaturi de familia mea si alaturi de toti cei dragi mie.

Sarbatorile se apropie rapid . Mai e foarte putin pana la Craciun, iar eu imi doresc sa ninga. Mirosul cozonacilor este mai puternic, pregatirile din ce in ce mai intense, iar copii asteapta cu nerabdare cadourile de Craciun.

Sarbatorile de iarna sunt din punctul meu de vedere cele mai frumoase. E frumos cand vezi orasul, casele, blocurile pline de decoratii si tot felul de lumini, e frumos sa vezi ca unii oameni sunt in spiritul Craciunului.

Cand eram mica eram innebunita sa fac bradul si mai ales sa pun eu steaua in brad.. nici acum nu e diferit deloc. Imi amintesc de bucuria pe care o aveam atunci cand gaseam cadourile sub brad.

Cam atat dragii mei cititori. Va doresc sa aveti sarbatori fericite alaturi de cei dragi, sa va distrati si la cumpana dintre ani sa va ganditi la un an mai bun, la ce va doriti sa realizati.

Sper sa reusesc sa mai scriu in zilele urmatoare cate ceva. :D

Va pup,
Andreea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu