luni, 16 decembrie 2013

Mini vacanta mea

Heeei,

Vreau sa va povestesc despre mini vacanta mea in Cipru. La sfarsitul lunii august "a aparut" pe lume micutul meu verisor. Am hotarat ca eu sa-i fiu nasa, asa  am mers prima data cu avionul si tot asa am ajuns si la ciprioti :)

Am stat acolo 10 zile si a fost chiar frumos. Am vazut tot felul de pomi fructiferi si am aflat ca si cactusii fac fructe. Mai exact am fost in Pafos, Coral Bay.

Am prins vreme frumoasa, foarte cald si vreme de plaja :D. Am ramas placut surprinsa sa vad tot felul de oameni: englezi, ciprioti, rusi pentru ca inca mai era sezonul turistilor si inca era cald. Am vazut in prima seara cum se distreaza ei intr-un club unde lucra unchiul meu. In fiecare seara la deschidere aveau tot felul de concursuri.

In urmatoarele zile am fost sa vad un vas naufragiat, am vazut marea din mai multe locuri, am vazut si scafandrii facand scufundari undeva foarte aproape de locul unde stateam eu.

Si ca sa nu ma lungesc prea mult o sa pun poze :)

frumoasa privelistea din avion



de pe balcon(acolo unde am stat)



Scumpul meu, David



Portocal parca era 

Pomelo

Cactusul de care spuneam

Pe plaja la apus

Bananiii :D

Fructul pasiunii (Rodia)

Vasul naufragiat



Tortul de la botez



La plimbare pe faleza



Sper sa va placa :)


 O zi buna,
Andreea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu