luni, 9 decembrie 2013

Stelistii vin la Bigotti

Heeei,

Daca tot nu am avut timp sa mai scriu nimic acum reusesc sa scriu cate ceva despre cativa jucatori de la Steaua.

Vineri de Sfantul Nicolae am reusit sa ajung in Afi la Bigotti sa-i vad pe baieti, sa fac cateva poze si bineinteles sa iau autografe de la ei. :)

Cei care au venit au fost: Lukasz Szukala, Ciprian Tatarusanu, Gabriel Iancu, Alexandru Bourceanu, Adi Popa si Andrei Prepelita.

Nu stiu exact cati fani au venit, dar stiu ca au stat pana la ultimul care a vrut autograf si chiar si poze. M-am bucurat sa vad ca nu sunt cu nasul pe sus, ca accepta sa faca o poza, in cazul unora chiar doua ( nu m-am putut abtine si am facut 2 poze cu Lukasz si vreo 3 cu Gabi Iancu :)) )

Desi toti se inghesuiau am reusit sa fac tot ce mi-am propus. Nu vreau sa scriu acum prea mult despre asta .. deci va voi lasa pozele la autografe si pozele cu ei mai jos :D












Semnatura lui Andrei Prepelita(cu pix) :D

Sper sa va placa. O sa revin curand cu o postare de cand am fost plecata in vacanta :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu