joi, 13 iunie 2013

Welcome back my old love


 De ceva vreme mi-a revenit în cap ideea de a avea un blog, un loc unde să-mi exprim gândurile, experiențele. Am mai avut în clasa a XII a, dar fiind presată de bacalaureat și neavând timp să mă ocup de el am hotărât să-l închid. Stând acum și gândindu-mă la ce ar trebui să conțină prima mea postare mi-am adus aminte de când eram copil și aveam un jurnal, întâmplător sau nu am dat peste el ultima dată când am fost acasă. Ceea ce am găsit scris în el m-a amuzat teribil, parcă trăiam în filme sau ceva de genul. 
În ceea ce privește viitoarele mele postări, o să mă axez doar pe ceea ce mă reprezintă, ceea ce-mi place și anume pasiunea mea pentru teatru, muzică, sport.Nu-mi vin prea multe lucruri  în minte acum. Mă gândeam într-un timp dacă postările mele vor fi urmărite sau apreciate. Important este că o să scriu ceea ce simt indiferent de părerea pe care o au alții despre gândurile și ideile mele.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu