joi, 24 aprilie 2014

O nouă viață


Viața e mai complicată decât credeam eu. Am întâlnit tot felul de persoane, unele îmi schimbă viața-n bine, altele îmi aduc aminte de trecut și mă țin pe loc.
    
 Fiecare om vede viața in felul lui. Zi de zi simt că am o nouă viață, de parcă ceva se va schimba și fiecare zi mi se pare mai bună. Am momente când simt că trăiesc și momente în care simt că pic.

Mă bucur când văd persoanele apropiate mie că spun adevărul și faptul că sunt simple, sincere. Mereu ne plângem de câte ceva, mereu suntem nemulțumiți. Imaginați-vă ceva ce vreți sa realizați, prin ambiție reușești mereu ce îți propui.

Am greșit de multe ori cu oamenii din jurul meu, dar am învățat sa îmi repar greșelile și șă nu le mai repet, am învățat ca pe primul loc sunt eu, că eu trebuie sa fiu bine înaintea altora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu