miercuri, 9 aprilie 2014

Crudul adevar in ziua de azi

Heei,

Aseara stateam pe facebook si la un moment dat o prietena a postat o poza (o sa o postez imediat ca sa stiti despre  ce e vorba) asa ca m-am gandit sa scriu despre asta.



Acele cuvinte reprezinta purul adevar. E bine ca te gandesti la tine, dar uneori uitam de lumea din jur, uitam de faptul ca poate unii o duc mai rau ca noi si totusi nu ne pasa.
E trist ca se intampla asta, dar in ziua de azi putini sunt cei care gandesc pentru altii si nu se compatimesc doar pe ei.
Eu sunt genul de persoana miloasa .. daca vad oameni cersind, oameni care se chinuie sa traiasca de pe o zi pe alta ma gandesc doar la simplu fapt, eu cum as fi fost daca traiam asa? Nu reusesc sa-mi raspund la intrebarea asta, dar cred ca eu mi-as fi plans de mila si nu prea as fi avut taria de caracter sa fiu ca unii oameni.
Nu prea stiu ce inseamna sa nu ai un acoperis deasupra capului, sa nu ai o paine sau ce manca .. doar din auzite sau din ce am vazut la televizor.
Daca as putea, as ajuta oamenii nevoiasi. Imi aduc aminte cand eram mica si vedeam copilasi pe strada imbracati cu haine rupte si ma duceam la mami si-i ziceam: “mami, din lucrurile care nu mai port eu, nu putem da oamenilor care nu au?” si intr-un final le dadeam.
Traim intr-o lume unde ura e mai presus de orice, unde multi isi bat joc si oamenii sunt luati peste picior. Niciodata nu ar trebui sa ne comparam cu altii .. raul vine la toti la un moment dat.
As vrea sa traim intr-o lume mai buna, dar acum se merge pe principiul: “daca eu am, altii nu conteaza” (proasta gandire avem).

Voi ce parere aveti? Poate fi lumea schimbata? Putem ajuta in vreun fel oamenii care au nevoie de ajutor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu