vineri, 21 februarie 2014

Momente de nepretuit :)

Buna,

Uitandu-ma in pozele din laptop am gasit poze si filmari care mi-au trezit amintiri frumoase si anume de la voluntariatul pentru Finala Uefa Europa League din 2012.

Presupun ca stiti ca s-a tinut finala in Bucuresti si ca au jucat Bilbao cu Madrid. Chiar daca e cam tarziu acum sa scriu despre asta pentru nu prea conteaza, am trait clipe de neuitat, am cunoscut oameni minunati si am lucrat in echipa ca niste profesionisti.

Cum am ajuns sa particip la aceasta coregrafie? O colega a mea de facultate a vorbit cu o profesoara de sport s-a dus acolo, apoi vazand ca mai au nevoie de oameni m-a luat cu ea. Cand am ajuns prima data pe niste terenuri de sport de la Politehnica si am vazut pe putin 200 de persoane incercand sa puna cap la cap o coregrafie cu steaguri mi-am zis "DA, vreau sa fiu si eu acolo" si asa a fost. Imediat le-am dat datele mi-am cunoscut  colegii din coltul meu si am inceput sa repetam.

A fost frumos, desi stateam cu orele muncind la aceasta coregrafie nu mi-a parut rau niciodata. Inca mi se face pielea de gaina cand ma uit la poze sau la filmari.

Mereu cand o sa am astfel de oportunitati voi merge. E o experienta de neuitat. Dupa toata munca depusa am primit toti bilete la meci.

Mai jos va voi pune niste poze si apoi filmarea din seara ceremoniei.
                                                         Prima data cand am ajuns la repetitii.

                                                Am repetat apoi pe stadionul FC Viitorul
                                                             (langa National Arena)

                                               Aproximativ 400 de persoane care au ajutat
                                                                 la aceasta coregrafie



                                                                 











  Aceasta experienta mi-a adus aproape cateva persoane. Am ramas prietena buna cu unii dintre ei, cu altii am lasat un loc de buna.
  Imi aduc aminte cand am intrat pe stadion ca imi batea inima foarte repede si aveam emotii foarte mari. Vedeam in jurul meu un stadion plin, multe blituri atintite asupra noastra si ma gandeam ca trebuie sa ne iasa perfect pentru ca meritam la cat am muncit. Si iata rezultatul:

                             
                                

  Sper sa va placa. 
  O seara buna,

   Andreea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu